بازداشت ۱۰ نفر به اتهام همکاری با موساد+ جزئیات-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

بازداشت ۱۰ نفر به اتهام همکاری با موساد+ جزئیات

۱۰ نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی که عمده اقدامات این افراد شناسایی نیروهای اطلاعاتی فعال در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی در استان آذربایجان‌غربی بوده ‌با رصد اطلاعاتی دستگیر شدند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 24
کد خبر: ۱۵۵۹۲۰

به گزارش راهبدر معاصر؛ 10 نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی که عمده اقدامات این افراد شناسایی نیروهای اطلاعاتی فعال در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی در استان آذربایجان غربی بوده است با رصد اطلاعاتی دستگیر شدند. اعضای این گروه با چند نفر از افسران موساد در ارتباط مستقیم بودند.

 

اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش و تهدید و ضرب‌وشتم قصد تخلیه اطلاعاتی آنها را داشتند. این افراد در قبال مأموریت‌های انجام‌شده مبالغی را از عوامل رژیم صهیونیستی و افسران موساد در چند نوبت دریافت کرده بودند.

 

این گزارش حاکی است افراد مورد اشاره با برقراری ارتباط تصویری با افسران موساد دارای ارتباط مستقیم با آن‌ها بودند و اقدامات اعضای این گروه در استان‌های آذربایجان غربی، تهران و هرمزگان انجام می‌شده است.

 

اعضای این گروه در چندین فقره اقدام به آتش زدن خودروها و منازل برخی افراد مرتبط با نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران کرده و با تهیه تصویر و ارسال برای افسران موساد، وجه نقد دریافت کرده بودند. این افراد حتی در مواردی اقدام به حذف فیزیکی و ترور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی کرده بودند که خوشبختانه ناموفق بود.

 

در این پرونده برای 10 نفر قرار بازداشت موقت صادر شده است و تحقیقات فنی و دقیقی در رابطه با این پرونده از ناحیه بازپرس مربوطه و وزارت اطلاعات انجام شده است.

 

کیفرخواست پرونده این افراد صادر و به دادگاه عمومی و انقلاب ارومیه ارجاع شده است و پرونده طبق موازین قانونی در حال رسیدگی است.

 

خبرگزاری میزان در این گزارش اعلام کرد: براساس کیفرخواست صادرشده، اتهام 4 نفر از این افراد افساد فی الارض است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده